.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

نظر سنجی به صورت کامنت بازی !!

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

با سلام خدمت شما.....

قرار بود که یه نظر سنجی توپ انجام بشه اما از اونجایی که وقتمون خیلی کمه تصمیم گرفتیم یه توضیحی در مورد اسم و جلد کتاب بدیم و از شما سوال بپرسیم . خوشحل می شیم اگه توی نظر سنجی تشریحی !! ما شرکت کنید . باور کن !! خوب بریم ؟ برو که رفتیم .

اسم کتاب :

خیلی از دوستان تماس می گرفتن ، پیغام می دادن و خلاصه به هر طریقی که می شد می گفتن که واقعا حیفه کتاب به این قشنگی با کلی نکته های توپ !! یه اسم معمولی داشته باشه . راستم می گفتن و این موضوع شاید بگم یک ماهی بود که ذهنم رو کاملا درگیر کرده بود . خیلی اسما انتخاب کردیم ، اسمای عجیب غریب !! اما هر روز خط خطیش می کردیم و اعصابمون خورد می شد . تا اینکه ییهو !! کلمه ی فاگوسیتوز اومد به ذهنم و گفتیم یه خرده خلاقیت به خرج بدیم تا اینکه شد فاگوزیست !! یعنی زیست خوار !!

خوب حالا نظر شما در موردش چیه ؟ واقعا چقدر تاثیر گذاشت وقتی این اسم رو شنیدید ؟

طرح جلد :

خوب دوستان در مورد طرح جلد هم باید بگم که دست سرکار خانم ندا طاهر بهرامی عزیز درد نکنه که یه جلد فوق العاده خوب طراحی کرده . در عین حال که ساده به نظر می رسه ولی وقتی خوب بهش نگاه می کنید جذابیت خودش رو نشون می ده . عکسی هم که انتخاب شده فوق العاده هنری هستش و در عین حال یک نکته ی کنکوری توش !! شکلی که می بینید داره یه تخمک نشون می ده که در حال اشوه و نازه !! و اون طرف هم اسپرم هایی رو می بینید که منتظر لقاح با تخمک هستن . خوب می دونیم که از بین اون همه اسپرمی که وارد بدن خانم میشه فقط یک اسپرم می تونه لقاح پیدا کنه ، اونی که لیاقتش بیشتر باشه :)) خوشتیپ تر باشه :)) جدیدا مورد داشتیم اونی که پولدارتر باشه (فرقی ام نداره پزشک باشه یا قاچاقچی !!) فقط باید پولدار باشه . ازتون می خوام عکس رو درگ کنید توی نوار آدرس ، تا با کیفیت بهتر ببنید و روش زوم کنید . نظر شما در مورد طرح جلد و عکسی که بکار رفته چی هستش ؟

دوستان عزیز بسیار بسیار ازتون سپاسگذاریم که توی این یک سال با نظرات سازنده ی خودتون ما رو همراهی کردید . خیلی چیزا ازتون یاد گرفتیم و هنوز اول راهیم . به امید پیشرفت های روز افزون....

راستی 6 ام (که فردا میشه) روز تولدم هستش . معمولا اونی که تولدشه کادو می گیره اما من دوس داشتم شما دوستان عزیز رو که خیلی هاتون رو ندیدم و ارتباطمون از طریق این فضای مجازی بوده ، یه هدیه ای بدم که نشد :( . درگیر امتحانات هستم همچنان !!!

بچه های کنکوری 94 امسال می خوایم بترکونیم !! منتظر پست های بعدی باشید تا برنامه هامون رو براتون بگیم شک نکنید از کلاس رفتن بی نیاز می شید . زیست کنکور 94 رو با اقتدار تمام 100 بزنید و یه نیش خند به طراح !!

موفق باشید . فردین جوادی

۹۳/۰۳/۰۶
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۳۱)

کجایی دلمون واست تنگ شده دکتر
پاسخ:
آقای دکتر سخت دنبال کارای کتاب هستن :)
سلام اقای جوادی سپاس بابت پیگیری ها وجواب هایی که به کامنت ها میدین.....بیصبرانه منتظر کتابتون هستم برای پیش هم کتاب نوشتین ولطفا مبلغ کتاب ها رو بگین......
پاسخ:
خواهش می کنیم. بله ایشون برای پیش هم کتاب نوشتن اما کار داره و باید ویراستاری و غیره روش انجام بشه. به امید خدا اواخر تابستون چاپ میشه. موفق باشید
سلام.خداقوت..... من تا حالا جزوه های زیادی دیدم اما واقعا جزوه ی شما خیلی مفهومی وترکیبیه.                                                                کتابتتونم مثل جزوه هاتونه  ومیشه از کتابفروشیای اهواز تهیه کرد
پاسخ:
سلام طناز خانم، ممنون از نظر شما کتاب ها از جزوه ها بسیار قوی تر هستند. در چاپ اول فقط به صورت اینترنتی قابل تهیه هستش.
استاد ببخشید میشه بگین چ طوری باید زیست رو خوند
پاسخ:
روش مطالعه بر روی سات هستش.
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۸ سیدمحسن طباطبایی
نمونه چی شد؟؟؟؟ قیمت کتاب ها یه کم بالا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ:
دوست خوبم قیمت کتابها بالا نیست و بر اساس تعدا صفحات هستش همینطور مطالبی که ارائه میشه . این کتاب کاملترین کتاب زیست شناسی آموزشی در کشور هستش شک نکن . اصلا نیازی نیست که به کلاس بری . موفق باشید
سلام فردین جان حال احوال خوبه؟ جزواتی که گذاشتی نمونه هستش حالا کتابتم مثل جزوات تنوع رنگ و فونت دلره؟
پاسخ:
سلام نمونه کار گذاشته شد 
پس چرا نمونه رو نمیزارید 
پاسخ:
سلام ، یکی دو روز لطفا صبر کنید مرسی
سلام امتحاناتمون تموم شده به لطف خدا...حالا می خواستم شروع کنم به خوندن اگه میشه طودتر چاپ کنین زیست دوم رو.بعد یه چیزی من تازه می خوام زیست سوم رو یاد بگیرم به نظرتون از رو کتاب شما بخونم یاد می گیرم؟یعنی تابستون فقط می خوام یاد بگیرم البته کلاسم میرم
پاسخ:
سلام دست من نیست . باید روال کار پیش بره . اگر کتاب فاگوزیست رو تهیه کنید شک نکنید هیچ احتیاجی به کلاس رفتن نیست . به زودی نمونه کار گذاشته میشه . موفق باشید
ببخشید همون اول تیر میشه کتاب رو از کتابفروشی های شیراز خرید؟؟؟وای دارم لحظه شماری می کنم من خیلی سبزو داشتم امسال که دوم دبیرستان بودم ولی کاش اینو می داشتم قیماتوشنم که یکیه واسه کنکوری های 95 هم مناسبه؟خیلی ممنونم.در ضمن اگه تابستون از رو زیست2 بخونم می فهمم؟
پاسخ:
سلام . نه متاسفانه ، قطعا فروش از 10 به بعد خواهد بود حالا امکان داره چند روزی اینور و اونور بشه . این کتابها برای کنکور 95 هم به دردبخوره و نیازی به ویرایش نیست . موفق باشید .
سلام:)
آقا نمونه از کتاب یادتون نرفت؟
سلام ، خسته نباشید

یه سوال

آقای جواد دانشجوی پزشکی کدوم شهر هستن ؟؟
پاسخ:
با سلام 
دوستان عزیز لطفا سوالات شخصی نپرسید ممنون می شیم .موفق باشید
به به ! اولندش که تولد تولد تولدت مبارک .... (بقیشو با اطلاعات عمومی خود تکمیل کنید ! ) البته هرچند روز تولدت گذشته ولی هر روز روز تولد ادمای گلی مثله تویه داداش . دومندش که درمورد کتاب دیگه همه دوستان نظر دادن فقط اینو بگم که من هیچگونه نقطه ضعفی نمبینمو همش نقطه قوته (به قول خودت "باور کن " !) 
پاسخ:
:))) مرسی
سلام دوباره اومدم
آقای جوادی طرحو گفتم مورد پسند خیلی ها قرار گرفته
فقط فتوشاپی بلد نیستم درست کنم
راستی منو داداشام سه قلوییم هرسه میخوایم پزشکی قبول بشیم چه جوری و روزی چندساعت در بخونیم
پاسخ:
خوب دوست عزیز شما بکش ازش یک عکس بگیر یا اسکنش کن برامون بفرست حالا یا ایمیل کن یا اینکه روس یکی از این سایتهای آپلود فایل آپلد کن و لینک دانلودش رو برامون وی کامنتها بفرست .
خوش بحالتون سه قولوهای افسانه های !!!! اینکه چقد بوخنید و این جور چیزا رو از یک مشاور کار بلد بپرسید . 
موفق باشید
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۰ طلا برا نقی بود، تو مشتش بود
سلام آقای جوادی. لطفا یه نگاه به سوال اول زیست کنکور92 بندازید. اصلا زند زیرین چیه؟ چه خصوصیاتی داره؟درباره جواب اون تست هم توضیح دهید. ممنون
پاسخ:
سلام چشم نگاه می کنم 
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۶ محسن مهرابی
با سلام خدمت شما استاد عزیز واقعا اسم برازنده ای هست واسه این کتاب من که خیلی خوشم اومد راستی تولدتون هم مبارک امیدوارم همیشه سالم و سربلند باشید تا بتونید در این زمینه خدمتی به بچه های کنکوری بکنید و بار سنگینی رو از رو دوششون تو زمینه زیست شناسی بردارید انشاالله . واقعا منتظر فیلم ها و نکات فوق حرفه ایتون هستم . یه چیز دیگه میخواستم در مورد فصل 6 دوم شما بگم که ولش کن بیخیال . به شدت امیدوارم که ایندفه مشقی نباشه . یا حق 
پاسخ:
آقا محسن شما بالاخره تیکه ت رو انداختیا....مرسی . موفق باشید
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۹ معتاد زیست
سلام اقا فردین من خیلی دوشتون دارم به خدا راس میگما ولی تو خیلی بدی دیگه واسه ما کنکوریهای 93 مطلب نمیذاری دریغ از یه صفحه ی نکته ی تست من غیر این سایت جایی دیگه رو نمیرم چون میدونم وقت کنکور مثل طلاست خو راستم میگم آخه سایتتون  خودتون  کتاباتون  طلاست ولی حییییییف واسه ما کتاب ندادین حیف و صد حیف آقای جوادی من همون نمونه جزوه های توی سایتو شاید بیشتر از 20 بار هرکدومو خوندم ازتون عاجزانه تمنا دارم یه سری نکته حداقل بزارین بابا ما کنکوریها امسالم آدمیم دل داریم آرزو داریم.......راستی روز تولد مبارک
پاسخ:
چرا !!! آقای جوادی دوست داشتنی ترین مدرس هستش همه ی بچه ها دوسش دارن چرا می گید بده !! به گفته ی خود آقای جوادی قرار هستش تا یکی دو روز آیند یه سری مباحث آموزشی بدن روی سایت بزارم . موفق باشید
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۳ روانی زیست شناسی!!!
باعرض سلام وادب خدمت دکترفردین جوادی عزیز.پیشاپیش سالروز تولدتون رو بهتون تبریک میگم.انشاالله همیشه ایام به کامتون باشه.آقا!!!یه پیشنهادی دارم:ایامی که الآن توش هستیم فصل جمع بندی وبرداشت محصول هستش ودراین ایام هیچ چیز بهتراز کار کردن روی تستهای تالیفی وجامع نیستش.البته تستهایی که هر جنبنده ای رو به مبارزه دعوت کنه!!!وتستهایی باشن جون دار و درحد لالیگا!!!شما هم در یکی از فیلمهاتون 2تا تست تالیف کرده بودین درحد تیم ملی!!!تستهایی که طراح کنکور رو به تعجب وامیداره!!!پس استاد عزیز وبزرگوار خواهشا یکی -دو سری تستهای 50 تایی بکر وناب به عنوان آخرین هدیه به کنکورهای 93 رو تالیف کنید تا آخرین تیر طراح کنکور سراسری رو که انصافا آدم خوش فکری هستش به سنگ بکوبونید وطراح کنکور شما رو  نفرین کنه که ایده های یکسالش رو یه شبه به باد دادید.منتظر تستهای معرکه تون هستیم.50تایی وتاپ تر ازکنکور سراسری 93 والبته خیلی سختر از آن.باتشکرفراوان.
پاسخ:
مرسی (از طرف آقای جوادی) . در مورد تست ها که با خودشون صحب می کردم می گفتن وقتش رو ندارن اما به گفته ی خودشون یک سری مباحث به صورت فیلم ارائه میشه که احتمال اومدنشون توی کنکور هست .
سلام.خسته نباشید.اسمش که عالیه ولی طرحش زیاد جالب نیست اگه یه کم شلوغ تر بود و رنگای متنوع تری داخلش بکار می رفت بهتر بود.اما مهم ترین قسمتش که خود کتاب باشه با توجه به جزوه های ارائه شده عالیه.حالا فقط مونده تست ...نمیشه تستا رو به صورت سی دی ارائه کنید.راستی قیمتش واقعا عالیه .دمتون گرم                         
پاسخ:
سلام دوست خوبم . ممنون بابت اینکه نظر دادی . در مورد شلوغ بودن باید بگم که این روزها هر چقدر طرح ساده تر باشه بهتر دیده میشه برای مثال انتشارات خیلی کتاب زیستش رو نگاه کنید خیلی ساده س و بخش زیادی از جلد رو زمینه ی سفید اشغال کرده . در مدر تست ها از مهر ماه به یک نحوی ارائه می دم . موفق باشید
خوبه
پاسخ:
:)
آقای جوادی تولدتون مبارک باشه خوش بحالتون که هم زمان با مبعث پیامبر هستش هم اسم کتابتون عایه هم طرح جلدش با اینکه ساده دیده میشه ولی خیلی حرفه ای و مدرنه . عاشقتم استاد یدونه ای بخدا :*
پاسخ:
:) مرسی 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام آقای جوادی خوبین؟
نظر روی طرح جلد عالیه ولی یکم انتخاب رنگای دورورش کمه
درمورد اسم کتاب اسمش که عالیه
من تازه دیدم سایتو
وگرنه در مورد زیست خاری 
یه داستان وکارکاتورایی میکشیدم
از ده نه میدم .
اقای جوادی واسه کتسایی که از سایت کتابو میخرن یه جزوه ای بدین که تست هایی که ازش حذف کردین باشه مثلا کتاب سال سوم 11 فصل داره از هر فصلی 100 تست بذارین مثلا واسه سال سوم 1100 به صورت جزوه باشه...
من تو این زمان که اشنا شدم عاشق سایتتون شدم
**** ****** *** **** ** *** **** **** ***** ** ***
** ***** ** ** *** ****** **** ****
حالا این همه گفتم
خیلی دوستوووون دارم 
پاسخ:
:)) خوب داداش اگه می تونی بکشی و کاریکاتورت خوبه یه لطف بکن در حق ما و بکش . در مورد تست ها به صورت جزوه ارائه میشه منتهی از مهر ماه . اون تیکه از کامنتت رو حذف کردم تا دوستان رقیب نزنن زیر گوش اسم :)) روش فکر می کنم مرسی
س.میشه در مورد این 25 درصد کنکور توضیح بدید؟
منی که معدلم 17 شده بیخیال پزشکی بشم؟
آخه میخواستم اولین کسی باشم که دو تا جلد تون که تیر میاد بخرم ولی گفتم اگه نمیتونم پزشک بشم به چه دردم میخوره؟
پاسخ:
سلام نه کی گفته !! من خودم معدلم 13 خورده ای بوده !! مورد داشتیم طرف با معدل 10 قبول شده هر چند دوران ما نمی دونم 10 درصد بود چقد بود . به هر حال جای نگرانی نیست .
سلام دکتر جون عالیه واقعا حرفه ای طراحی شده ی کم سرمون شلوغه وگرنه بیشتر میومدیم تو ساییت تولدتتون مبارک ایشالا سال دیگه بیام جشن تولدتون.کتاب علیه حرف نداره
پاسخ:
:) ما مخلصیم آقا امیر گل . 
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۸ مـــــــــحــــــــــمود خان گل گلاب دکی 94:))))))
آقا دکتر تولدتون مبارک الهی که عمر نوح بکنی....

پاسخ:
:)) آقا محمود چه نوشابه ای برای خودت باز کردی !!ما مخلصیم :)
سلام  ، امید وارم شما هم پیروز و موید باشید ، در مورد اسم " فاگوسیت " تنها اینو میتونم بگم که : وقتی که اطلا عیه فاگوسیت رو زدید سمپاتیکم اومد رو ماهیپه عنبیه اثر فجیهی گذاشت و به طور ناگهانی مردمک دایره ی بزرگی شد و کل فضای مشیمیه رو نه کل حدقه ی چشم رو فرا گرفت . اسم خیلی قشنگیه  مخصوصا همراه با ، زیست خوار، پایینش ، ( فکر کنم بهتر این نباشه ) . در مورد طرح  جلد هم میتونم بگم طرح کلاسیک و مدرن و امروزی باید هین طوری باشه و من از 1 تا 10 ، 100 درصد رو میدم چون بهترین فکر در مورد صرح جلد و اسمشه ، فقط یه چیز دیگه ، آیا همه جلد ها تا اسفند به دست من و بقیه کنکوریای 94 میرسه، با تشکر فراوان
پاسخ:
:)))))) مرسی . بله قطعا
سلام
تفلدتون مبارک!! ان شالله تولد120 سالگیتون!

اسم کتاب واقعا تکــــــــــــــِ.

طرح روی جلدم از خیلی کتاب ها تو بازار بهتره!

بی صبرانه منتظر کتابم!! ک ببینم چی داره وا3ی رو کردن!                        
موفق باشین
پاسخ:
مرسی ولی حال نمی کنم بیشتر از 80 سال عمر کنم :)))))) چون بعد از اون زجره . مرسی که نظر دادی
سلام
اول**** تولدتون  مـــــبارکــــــــــــــــــــــــــ ***

عنوان کتاب بسیار جذاب و نو بود:) فقط تنها فرق فاگوسیتوز با فاگوزیست این میتونه باشه که ممنکه فاگوسیتوز همه جا جواب نده ولی فاگوزیست حتما مـؤثر خواهد بود...!
طرح روی جلد هم جالب بود ولی عنوان گیراتر بود.... :)
 
پاسخ:
:) مرسی آدینه خانوم یار همیشگی سایت :))))) ممنون که نظر دادین .
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۹ مـــــــــحــــــــــمود خان گل گلاب دکی 94:))))))
سلام عمو فردین....

اول ی چیزی بگم که من ی روشی ابتکاری دارم برای اینکه اصلا قیدها رو حفظ نکنیم من ی روشی دارم....

شما هر جمله ای بدین بنده بهتوت میگم که این اغلب است یا بسیاری یا...... :))

در مورد اسم کتاب هم بهتون بگم(نظرشخصی) من چندتا اسم پیشنهاد میدم...
1) (انفجار زیست کنکور) .... به نظرم از جملات وحشتناک استفاده کنید
که بچه به وجه بیان...
2)فردین و تحول زیست ایران
3)پله پله تا ملاقات زیست.. دی:))
............................
در آخرم فردین واقعا دمت چیز...
به قول دکتر ازمندیان نبوغ یک انسان چه میکنه فقط اگه خودشو باور داشته باشه.. و به اون ضمیر نا خودآگاه توجه کنه... به کودک درونت تبریک میگم که همچین رشته هایی فکری در زهنت به وجود اورد اجرکم عندالله
پاسخ:
:))) مرسی
قبلا گفتم که جلد خیلی خوبه شده
اسم هم خیلی جالبِ
فقط ما رو1نمونه از کتابتون دعوت کنین دیگه عالی میشه
هدیه ای هم که میخواستی میتونه بشه همین نمونه صفحه:دی۰هر چه زودتر بهتر چون خیلی برنامه ها دارم و نمیخوام ناقص جلو برم:)
تولدت هم مبارک داداش:)
راستی:
خواهشا مثل خیلی از انتشاراتیا شما بدقولی نکنین و مخصوصا این زیست جمع بندی رو همون دی و بهمن ترتیبش رو بدید چون میتونه خیلی تو نوع خودش بی نظیر باشه:)
و اینکه برنامه هایی هم که واسه94دارید خیلی ممنونتون میشیم که زودتر باهامون در میون بذاری تا مام برنامه ی درسی و کنکوریمونو کلا حساب کتاب شده تو ذهنمون داشته باشیم و1دفعه سر در گم نشیم:)
پاسخ:
مرسی :) که نظر دادی . چشم نمونه کارم یکی دو روزه رو سایته . پارسال که خیلی بدقولی کردم چون دست تنها بودم و برنامه هام به هم ریخته بود . امسال برنامه هم به هم نریزه و بدقول نشم صلوات !! اونم به روی چشم برنامه ها رو شرح می دهیم .
راستی من تیکه تولد رو نخونده بودم. تولدتون هم مبارک .
ولی حالا یه جوری کادو رو بدین دیگه . به خدا تو این روزا یه نکته هم ارزش خاص خودش رو داره . مخصوصا اگه تو یه درسی مثل زیست باشه :D . من که واقعا همش چشم انتظار یه مطلب دیگه از اینجام .آخه چیزایی که اینجا گفته میشه واقعا با یه هفته مطالعه هم پیدا نشه . شاید این جمعه ...
پاسخ:
چشم مطالب به صورت فیلم همچنان در دستور کار هستش و یکی از گزینه های روی میزه :)) یکی دو روز شکیبا باشید !!
سلام راستشو بخواین جلدش خیلی نظر منو جلب نکرد. مخصوصا استفاده از رنگای زرد و سبز در کنار کتاب . به نظر من شاید استفاده از رنگای جذاب تر مثل قرمز و بنفش و کلا رنگایی که بیشتر جلب توجه میکنن بهتر می بود ولی خب اینم بدک نیست به هر حال . طرح اصلی خود کتاب هم بد نیست. خلاصه باید یه طرحی داشته باشه دیگه . اینم خوبه به نظرم .
در مورد اسم فاگوزیست هم به نظر من خیلی خوبه . علتش هم لزوما این نیست که جلب توجه میکنه . بیشتر مهم اینه که یه اسم خاص محسوب میشه . اون چیزی که کتابای مشهور امروز بازار رو به اینجا رسونده مسلما اسمشون نبوده بلکه محتواش بوده که تو دوره خودشون اسمشون رو سر زبون بچه ها انداخته . مطمئنا این اسم هم خیلی زود حداکثر تا پایان ترم اول کنکوری های 94 کاملا شناخته میشه چون واقعا یه سر و گردن از بقیه سره .به نظرم تو مقدمه کتاب حتما یکی از ویژگی های مهم این کتاب رو جدیدالتالیف بودنش بنویسین . الان تمام کتابای خوب بازار که مشهور هستن دارن ویرایش میکنن . اما ویرایش هیچوقت نمیتونه به خوبیه تالیف بار اول باشه . این یه ویژگی کاملا متمایز و برتر میتونه برای شما باشه و مطمئنا هم همینطوره .
راستی در مورد طرح جلد اگه یه چیزی در مورد همین فاگوزیست بود بهتر نبود ؟ قبلا هم گفته بودم . شکل خورده شدن کتاب رو طراحی میکردین بدک نبود شایدم به اسمش بیشتر میومد . ولی با همه اینا من امشب از 1 تا 10 بهتون 10 میدم :D
پاسخ:
مرسی از نظرت :) در مورد اینکه یه چیزی توی مایه های خوردن کتاب باشه خیلی گشتیم ولی چیز خوبی نتونستیم پیدا کنیم . ممنون از اینکه نظر دادی :*