.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

همایش بزرگ زیست شناسی کشور

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

با سلام خدمت شما دوستان عزیز .......

مشکل ترافیک و هاست حل شد به زودی فیلم ها بر روی هاست آپلود میشه لطفا شکیبا باشید تا آخر امشب آپلود میشه . تعداد ثبت نامی ها خیلی زیاد بود کلا بیخیال ارسال رمز شدیم چون واقعا هزینه بره . منتظر 40 دقیقه تدریس فوق العاده ی جناب جوادی عزیز باشید . به زودی آپلود میشه . بقیه ی فیلم ها هم همینطور....

علیرضا محجوب

                 

۹۲/۱۲/۲۵
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۴۳)

سلام میخواستم خسته نباشیدبگم بابت تلاش زیادتون شما وجزوه هاتون فوق العاده ایدفقط کاش اصلاحات جزوه هاتونومیذاشتید
پاسخ:
سلام این سه شنبه می زاریم.

سلام فاگوزیست دوم آماده فروش نیست؟؟؟؟به شدت نیازدارم :(

پاسخ:
سلام روز 15 ام اطلاعیه فروشش رو می زنیم

ازسایت خوبتون ممنون.اگه میشه ادامه فیلم هاروبزارین چون واقعی عالی هستند.بازم ممنون وازخدااروزی موفقیت دارم واستون.

پاسخ:
با سلام مچکرم از شما، به زودی فیلم های زیست شناسی با همین سبک و سیاق بر روی سایت قرار خواهد گرفت . موفق باشید
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۶ مجید رشتبری
با سلام و دعای خیر،جناب دکتر عرض به حضور گرامی، کتابا کی اماده چاپ هستن،الان 19خرداد ماهه،لطفا زمان دقیق رو بگین،زمانی که انشارات آماده کرده و تحویل شما می ده؟ممنون از لطفتون..آقا مجید هستم از آذربایجان غربی-شهرستان سلماس
پاسخ:
با سلام به همزبان عزیز ، کتاب قطعا اوایل تیرماه آماده میشه منتهی قطعا بعد از 10 ام تیرماه فروش شروع میشه چون درگیر امتحانات هستم .
سلام آقای جوادی خسته نباشید
ادامه پارت های جمع بندی زیست کنکور رو کی میذارین رو سایت؟
پارت اولشو گرفتم... خیلی بهم چسبید
واقعا عالی بود امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشین
همینطور امیدوارم پارت های دیگرو هرچه زود تر بذارین چون توضیحاتتون واسم مثه نیکوتین شده :|
پاسخ:
با سلام به دلایلی آقای جوادی اجازه ی آپلود فیلم ها رو نمی دن . متاسفیم
سلام دکتر چرا کتاباتونون منتشر نمی کنید؟ شدیدا نیازه.
سلام

با لب تاپ دفعه ی قبل آن شده بودم واسی همینم، غلط املایی زیاد داشتم
پاسخ:
:))
سلام

آقای دکتر حالا ک منصرف شدین از قرار فیلن های جمع بندی اگه زحمتی نیس، اوارو تو DvDقرار بدین تا کنکوریا از شما خرید و استفاده کنند!

مثل خیلی دبیرای دیگه!
اینجوری ن سیخ میسوزه ن کباب.

و ی هزینه ی کمکی واسی چاپ کتابا بدست شما میرسه

ممنون از شما
یعنی جزواتی که قراره از 15 ام برای فروش بزارین از تمام این فیلماتون و جزواتی که قرار دارین کاملتره ؟؟
پاسخ:
قطعا
استاد تمام نکاتی که تو فیلماتون میگین تو جزوتونم هست ؟ آخه دیدم مطالبی که در مورد همین هایپرتیروئیدیسم تو فیلم گفتین تو جزوه ای که در مورد هورمون ها گذاشتین نبود .
پاسخ:
وب اون جزواتی که رو سایت هستش ناقصه و کاملش رو برای دانلود نمی تونیم قرار بدیم
چشم .فقط سوال من از همان فیلم قبلی  بود باز اگه شما میفرمایید من منتطر خواهم ماند
خیلی ممنون استاد فقط من اگه 15ام سفارش بدم کی به ارومیه میرسه؟و این که من راجع به هایپر تیروییدیسم و هایپو تیروییدیسم یه سوالی پرسیده بودم...
پاسخ:
جواب شما داخل فیلم بعدی هست . جزوه ی شما روز 17 ام میرسه . 
سلام استاد خسته نباشید.ببخشید من هم 7 ام یه آزمون دارم و خیلی مهمتر از آن 20 فروردین یه آزمون دارم که نتیجه ی اون آزمون 20 ام خیلیییی خیلییی حساس و مهم است میخواستم بپرسم زود ترین زمان ممکن برای خرید جزوه ها کی است؟استاد امید ما به شما ست خواهشا کمک کنید.واقعا بزرگوارید استاد و ما میخوا یم  با این جزوه ها تو آزمون نفر اول بشیم.خیلی خیلی ممنونم.
پاسخ:
سلام . دوم و سوم  و جزوه ی جامع گیاهی از روز 15 ام  و جزوه ی پیش دانشگاهی از روز 25 ام فروشش شروع میشه .
سلام
جناب جوادی اینcoming soonتست های تالیفی کی میاد ایشاا...؟؟؟
یه سال گذشت ازش D: !!!
ممنون.
پاسخ:
تست ها رو بی خیال شدیم :))
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۴۳ دکتر بعد ازین!
چند روز پیش از خونه زنگ زدم
باشه ممنون
اگه درست نشد دوباره زنگ میزنم
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۰ دکتر بعد ازین!
استاد من از خونه سر شب زنگ زدم کسی گوشیتونو برنداشت!!!
اینم از شانس منه دیگه!!!
پاسخ:
؟؟؟؟ کی تماس گرفتید ؟ شما برای رفع اشکالتون باید برای اجرای فیلم از نرم افزار jet Aoudio استفاده کنید . توی گوگل سرچ کنید هست تو همه ی سایت ها
سلام استاد به نظر شما الان خیلی دیره واسه شروع کردن زیست؟:(:))) 
پاسخ:
سلام نه به هیچ وجه . منتهی باید مدیریت شده فصل ها رو بخونید . مثلا حتما سال دوم و پیش 2 رو بخونید . ژنتیک رو بزارید برای آخر سر و اولویت با سایر فصل ها باشه .
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۸ دکتر بعد ازین!
فیلم اجرا نمیشه :((
من شمارتونو ندارم که اخه ز بزنم!!!!!!!!!
پاسخ:
09356025494
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۷ دکتر بعد ازین!
سلام واسه من اجرا نمیشه دکتــــــــــــــــــــــــر:((
پاسخ:
سلام چرا !!! فیلم باز نمیشه ؟ یا نه کلا فایل زیپ باز نمیشه ؟ تماس بگیرید تا بگم چیکار کنید
آقای جوادی این روش برای قیدها موثره یا یه جور دیگه باید یاد گرفت؟
اینو جواب ندادید با اینکه مکرر پرسیدم.
و باز هم قرار بود که جناب آقای محجوب در بخشی مشخص سوالات درسی رو  از ابتدای ماه پاسخ بدن ولی اجالتا تا این زمان که به جز بعضی وقتها جسته وگریخته نشده.
یه ترقه زدید پاسخ ما رو هم بدید:)))
پاسخ:
قیدها باید سعی بشه هم با تحلیل هم با حافظه ی تصویری و دیدن قیدها توی جمله + تکرار و تکرار یاد گرفته بشه . به نظر من بهترین کار اینه که این کار رو برای قیدها هر روز انجام بدید مثلا روزی 4 تا قید حفظ کنید .
سلام خسته نباشید آقای جوادی
زیست دوم یا سوم فصل ها رو هم تکی میفروشید؟
پاسخ:
سلام نه متاسفانه
سلام جناب جوادی،دقیقا دو سوال مبهم در مورد این فصل داشتم و دقیییقا به همون دوتا توی فیلمتون اشاره کردید.واااقعا ممنونم که اییینقدر ریز به تشریح نکات تو فیلما می پردازید.
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :)
انتظار ها به پایان رسید...
ممنون بابت فیلما از تیم همکلاسی.
سلام استاد.من میخواستم جزوه های دوم و سوم و ژنتیک رو تهیه کنم کی میتونم اقدام کنم؟
پاسخ:
سلام نه متاسفانه نمی تونم چون مسافرتم
سلام ببخشید آقای جوادی من جزه ی فصل ایمنی که گذاشتید سایت کامل خوندم و به خط به خط کتاب هم مسلطم ولی نمیدونم اشکال کارم کجاست؟ تستهای خیلی سبز و گاج8000 هم زدم ولی بازم از آزمون های این فصل درصدی که میخوام نمیتونم بدست بیارم .دیگه از این فصل زده شدم!اونیکی فصل ها اینطوری نیست.
پاسخ:
دقتتون توی آزمون کمه . باید تست های قلمچی سال گذشته رو کار کنید .
سلام آقای جوادی یه چند تا سوال داشتم
1-دقیقا کدوم کتاباتون تابستون چاپ عمده میکنید
2-کدوم کتاباتون رو بصورت جزوه میفروشید
3دقیقا کی چاپ میشن
راستی عید دیگه تموم شد نمیخواید فیلمارو بزارید؟؟ من تا فردا به اینترنت دسترسی ندارم:-(


پاسخ:
فیلما رو سایته . همه ی جزوه ها کتاب شدن و در تیراز پایین به صورت آزمایشی چاپ شدن . تابستان اکتابهای دوم + سوم + گیاهی قابل خرید هستش . پیش دانشگاهی از اواخر تابستان و شایدم اوایل پاییز قابل خرید هست . تیراژها رو هم بالا می خوایم بزنیم 
با سلام

ایـــن  فیـــــلم هــــا آموزشـــــــی چـــــی شـــــــدن؟!


واقعاً سایتتون تکــــــــــــــه

دمتون گرم
پاسخ:
رو سایته بخش فیلم های آموزشی 
سلام
جناب آقای جوادی شما فرموده بودید جزوه گیاهی رو پیش فروش میکنید قبل عید
واز15ام ارسال میکنید. الان این مطلب کلا منتفی شده وبه بعد تعطیلات موکول شده؟؟؟؟
پاسخ بدید ممنون میشم.
پاسخ:
بله فردا اطلاعیه ش رو می زنیم .
???????ooo  yani alan filmaro mitunim bedone ramze obor bebinim
salam aghaye javadi toro khoda in ramze oboro key mifrestin? man k 5 roz pish eghdam kardam vli hanooz nayumade khaheshhhhhhhhhhhhhhhhhh mikonam ye karish koniiiiiiiiiiinnnnnnnnnnn
استاد  راهکار من در باره ی قید درست بود؟؟؟
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۳ محسن مهرابی
خیلی ممنون آقای جوادی

جواب همرو دادید ب جز من. ینی من آدم نیستم دیگ استاد؟ باش دیگ باش باش

پاسخ:
آخ.......اصلا یادم رفت !! کامنت به اون گندگی رو ندیدم :)) شرمنده م الان جواب میدم .
برای قید ها بهتره با همون متنش یادگرفت چون اگه در اون تایم بخواین تحلیل کنید هم زمان از دست دادید هم به احتمال زیاد آخرش ترجیح میدید از اون تست بگذرید
اگه با همون متنش یادبگیرید در این صورت به سرعت چشمی پاسخ میدید واگه بخواید با اون استرس در جلسه تحلیلش هم کنید این جور تستا کابوستون میشه.
امیدوارم مفید بوده باشه برای شما .
تروخدا یکی به من بگه فرقه بسیاری و بیشتره چیه؟ ممنون میشم
پاسخ:
900 تا دانش آموز  رو در نظر بگیر حالا از این 900 تا میگیم 600 تاشون قبول میشن دانشگاه . ولی 300 تاشون قبول نمی شن حالا اگه بخوایم از قید استفاده کنیم باید بگیم :
بیشتر دانش آموزان قبول شدن 
بسیاری از دانش آموزان قبول نشدن
بالاخره 300 تا یه عدد بزرگه دیگه ؟ مگه نه ؟ بیشتر یعنی بخش خیلی زیادی از از اون جامعه ی آماری اما بسیاری یعنی یه بخشی از جامعه ی آماری که اون مقدار خودش یه عدد بزرگ هستش .
با سلام
جزوات جمع بندی آقای پرنیان دانلود نمی شود؟! لطفا مجددا لینک را بررسی و آپلود نمایید. باتشکر
پاسخ:
سلام جزوه ی آقای پرنیان تو سایت های مختلف هست می تونید توی گوگل سرچ کنید . توی سایت اقای رهبر و سایت آقای کاویانی هم هست . 
بازم خوبه خودتون دیشب نوشتید :
تا آخر امشب آپلود میشه

من نمیدونم تاریخ و ساعت های ما مشکل داره یا ....؟؟؟!!!!!!!

پاسخ:
ساعت شما مشکل داره داش....شرمنده بخدا بدجور گرفتاری برامون پیش اومده . درست میشه
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۶ پشت کنکوری
حجمش چقدره؟
پاسخ:
حجم هر فیلم حدود 30 تا 50 مگ هست البته فایل زیپ شده ش ها !! خود فیلم ها 100 مگ هستن
دلمون اب شد
پاسخ:
مخلصم خودم برات می بندش دوباره :))
هنوز نذاشتین فیلم ها رو؟؟؟
پاسخ:
سلام نه متاسفانه بد جور درگیر موضوعاتی شدیم
سلام اگه ممکنه فیلم ها رو از همون ابتدای دروس(سال دوم )بزارید.با تشکر
پاسخ:
سلام نه نمیشه :)) شوخی کردم سعی م رو می کنم
سلام آقای جوادی خسته نباشید
ببخشید یه سوال:
اندامک های یه گیاه گوشتخوار مث دیونه چطوریه؟یعنی چی چیزایی داره و چی چیزایی نداره؟
ممنون میشم اگه جواب بدید
پاسخ:
سلام همه ی اندامک ها رو داره (مربوط به گیاهی ها) در همین حد بدونید . بقیه ش خارج کتاب میشه .

سلام خسته نباشید .بنده یک پشنهادی در مورد فروش جزوه هاتون داشتم. میشه جزوه هاتونو به صورت pdf بفروشید؟  مثل خیلی از این سایتا اول ما پول رو بریزیم بعد اجازه ی دانلود داشته باشیم . یا بعد از واریز وجه فایلو رو به ایمیل اون طرف بفرستین

مزایایی که این روش داره

1) بعضیا خوندن درس تو کامپیوتر یا تبلتو به خوندن رو کاغذ ترجیح میدن (مثله خود من)

2) دیگه تاخیری تو ارسال جزوه نیست و در ضمن دست بقیه هم بهونه نمیدین تا به شما اهانت کنن

3) دیگه وقت و تلاش شما صرف پرینت و تیراز این جزوه ها نمیشه

4) هزینه ی جزوه ام خیلی پایین میاد چون دیگه پرینت و کاغذی وجود نداره

ببخشید زیاد پرحرفی کردم. اگه رو پیشنهاد بنده کمی تامل کنید منت برسر من گذاشتید . دوستار شما

پاسخ:
عزیز می دونی قبلا برای یه سری از دوستان پی دی اف فرستادیم و اینا هم در حق ما بی لطفی کردن و فصل هایی رو توی اینترنت پخش کردن . برای همین کلا قیدش رو زدیم . از طرفی این جزوات به کتاب تبدیل شدن و توی وزارت ثبتیده شدن :) انتشارات اجازه ی انتشارش رو نمیده . موفق باشید فقط و فقط به صورت کاغذی قابل خرید هستش . موفق باشید