.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

با سلام خدمت شما دوستان عزیز...... از همه شما عزیزانی که کامنت می ذارید و با کامنت هاتون ما رو تو کارمون یاری می کنید واقعا سپاسگذارم . در این پست از همه شما عزیزان تقاضا دارم رو سر ما منت بزارید و نظرتون رو در مورد جلد کتاب بهمون بگید. کتابی که می بینید کتاب کمک آموزشی هستش که توسط بنده تالیف شده و فعلا در تیراژ پایین چاپ شده و به امید خدا با تامین هزینه های چاپ ، تو تابستون سال آینده در تیراژهای 1000 به بالا چاپ میشه منتظر کامنت هاتون هستیم

فردین جوادی

۹۲/۱۱/۱۳
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۳۵)

سلام و درور به دکتر جوادی عزیز.
من کتاب سوم میخوام خریداری کنم ولی ساکن شهر رشت هستم . اخه چراتوی رشت نمایندگی ندارید ؟؟
البته کپی کتاب هاتون داره فروش میره در رشت ولی خبری از کتاب های اصلتون ( رنگی) نیست .
لطفا یه کتاب فروشی توی رشت هم به عنوان نماینگی محصولاتتون انتخاب کنید .
بازم تشکر
پاسخ:
سلام عزیز انشاء ا... سال دیگه نمایندگی میگیریم.
خبر دارم . همین که بچه ها بتونن از مطالب استفاده کنن خیلی خوبه.

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۰ محمدجواد حیاتی
کتاب دوم و پیش رو چجوری باید سفارش داد
پاسخ:
سلام دوم رو می تونید سفارش بدین اما پیش کلا به امسال نمیرسه.
سلام
چطور میتوانم هر هفت جلد فاگوزیست را خریداری کنم؟ :/
پاسخ:
سلام هنوز کامل نشده.

سلام من چظور میتونم جزواتتون رو تهیه کنم؟؟؟با توجه به اینکه در شهر مشهد زندگی میکنم...
پاسخ:
سلام به کتاب فروشی یاس سر بزنید.
من میگم عوض کنین طرحشو...نمیدونم چی...ولی این خیلی ساده و عادیه....فاگوزسیت باید خاص باشه....
پاسخ:
این مال خیلی وقت پیشه طرحشم خیلی خوشگل شده :)
در مورد اون سوالتونم باید بگم نه کاملا درست گفتیم :)
سلام آقای دکتر امروز مورخه  11/11/1393هست کتاب سال دوم دبیرستان رو هرکاریش میکنم که پیداش کنم واسه خرید پیدانمیشه ،به عبارتی تو کل ایران موجود نیست لطف کنین و تو قسمت خرید آنلاین سایت قرار بدین 





پاسخ:
سلام دوست عزیز همراه با پیش 1 میاد
جان هر کی دوس دارین کتاب فاگوزیست دوم و پیش و بدین منتظر این کتابم
پاسخ:
سلام هم اسم :)) تمام سعی ام رو می کنم عزیز.
باسلام : کتاب زیست فاگوسیت شما پراز تناقض هستش من کتاب شمارو ندارم ولی یک فصل ایمنی رو برا دانلود گذاشته بودیناونو که خوندم تناقض زیاد داره همشوو براتون مشخص کردم نمیدونم چطوری براتون بفرستم
پاسخ:
سلام امکان نداره! همین جا توی کامنت ها بگین دوست عزیز ممنون میشم شاید حق با شما باشه
باسلام من به این کتاب نیاز دارم چطوری میتونم تهیه ش کنم؟ لطفا زود زود جوابم رو بدید ممنون
سلام الان من کتاب زیست سال دوم میخوام چه جوری تهیه کنم
سلام کتاب های شما رو از کجا میشه تهیه کرد؟؟؟
سلام دکتر ، جزوه ی گیاهی چطو شد
دکتر قصد گسترش دادن حوزه فعالیتتون رو ندارین ؟؟؟ منظورم اینه که مثلا قصد ندارین که کتابای عمومی هم بنویسین ؟؟؟ به نظرم فقط با کتاب زیست ممکنه به اندازه کافی دووم نیارین تو این بازار شلوغ . الان تمام موسسات اموزشی حوزه فعالیتشون رو گسترده کردن ولی بازم یه سری خلا ها تو کارشون وجود داره .ولی به نظرم اول برین سراغ مباحثی که تو بازار خلا وجود داره . الان به نظرم میاد انصافا یه منبع خیلی خوب دین و زندگی که مباحث رو به زبون ساده (مثل همین جزوات زیستتون) برای بچه ها تدریس بکنه وجود نداره . تا اونجایی که من کتابا رو دیدم به زبون رسمی توضیح دادن و نکات حفظی هم توشون پره . در حالیکه خیلی از نکات دین و زندگی مفهومیه دیگه . تو تمام کتابا یه کلید واژه میدن میگن این کلید رو دیدی این میشه آیه اش ولی به نظرم میشه از راه های دیگه آیات رو بچه ها حفظ کنن . باید آیات رو درک بهتری بکنن . البته دینی رو مثال زدما . الان کتابای خوبی اومده تو بازار ولی فکر کنم بازم خیلی جای کار داره تا تو همه دروس بهترین کتابا بیاد تو بازار . همه کتابا این روزا عین هم شدن اخه .
با تشکر و قدردانی بابت زحمات جنابعالی و همکاران بزرگ وار شما.چون بنده نیز چندین مورد از جزوات پر بار شما رو دانلود کرده ام و با توجه به اینکه تخصص حرفه ای حقیر در زمینه گرافیک و طراحی هست خواستم در نظر سنجی شما شرکت داشته باشم.
با توجه به حال و هوای کتاب های رنگارنگ کنکور که بیشتر حالت فانتزی دارند و نیز عناوین خاصی که برای این موارد استفاده میشود پیشنهاد میکنم که با توجه به اهداف و خصوصیات کتب مربوطه و تعاریفی که برای آنها لحاظ کرده اید در طراحی مد نظر قرار داده شود.حتی یک لگوی خوب که قطعا یک طراحی قوی لازم دارد میتواند برای سال های سال گویای نوع فعالیت های شما باشد.تم کتابهای شما حالا هر چند جلد که میخواهد باشد بایستی یک الگوی خاص خودتان باشد.
به عنوان مثال انتشارات گاج برای کتابهای اخیر خودش تم نقره ای را تعریف کرده.
عناوین کتاب بایستی در حد امکان ساده و از یک گویش روانی برخوردار باشد.
مشاوره با یک کاریکاتوریست میتواند مفید باشد.حتی با تایپو گرافی نیز میتوان کارهای جالبی انجام داد.
توجه به این نکته که در طراحی حرفه ای حتی ایام هفته نیز  یک رنگ خاصی دارند ,برای درسی مثل زیست شناسی هم یک رنگ باید در بکگراند مردم عادی باشد تا با شنیدن کلمه زیست شناسی بدون آنکه شکل خاصی و یا عنوان خاصی تداعی شود ,آن رنگ به عنوان یک زیرساز برای طرح ها و عناوین مورد استفاده باشد.از این منظر شاید بتوان خیلی از تم های کتاب های کنکور موجود را که برای تمام دروس اعم از ریاضی و فیزیک و شیمی و ...   از یک تم واحد استفاده میکنن مورد نقد قرارداد.چرا که رنگ و دمای درسی مثل ریاضی خیلی با درس شیمی متفاوت است.
اگر این موارد مثل طراحی های کتب خارجی مد نظر قرار داده شود بدون تردید دانش آموزان رابطه خوب حسی با کتاب برقرار خواهند کرد.تا جاییکه بعضا حالا به صورت تصادفی و شاید هم عمدی بعضی کتابها این نوع دستاورد را داشته اند .
اینها از جمله نکاتی بود که خواستم حتی به خاطر قدردانی هم که شده در نظر سنجی شما مطرح کنم.از اینکه  عنایت نموده مطلب طولانی بنده را مطالعه کردید بسیار سپاسگزارم.یازدهم اردیبهشت نودوسه-تبریز 

پاسخ:
با سلام خدمت شما دوست عزیز......
حتما از نظرات و توصیه های شما استفاده می کنیم . ممنون
سلام جناب دکتر،نمایشگاه کتاب هستین،از کدوم غرفه تهیه کنیم،از شهرستان دوری هم می خوام بیام،850 کیلومتر به خاطر کتاب،ممنونم
پاسخ:
با سلام جناب متاسفانه به نمایشگاه کتاب نمی رسیم :)
سلام خسته نباشید قبل از هرچیز ممنون از سایتتون نظرمن با نظردوستمون راجع به موضوع سال اول و دوم یکی هست ولی جدای از آن،شکل های روی جلد،زیاد تکرار شدن و به جای تکرارمیتوانستید از عکس های باکیفیت استفاده کنید
 به نظر من عکس باکتری کپسولدار در بخش۲ کتاب زیست سال دوم جالب است
دکتر به نظرت این اسم کتاب شما جذابه ؟ منظورم اینه که به نظرم اگه واسه کتاباتون یه اسم خاص بزارین شاید موفقیت بیشتری حاصل بکنین. آخه این اسم مفهومی ترکیبی مقایسه ای خیلی شعاری و مرسومه.الان خیلیا ادعا میکنن کتاباشون اینجوریه اگه یه اسم خاص براشون انتخاب کنین بهتره ها. حتی اگه یه اسم مسخره باشه اما خاص به نظرم بیشتر معروفتون میکنه. مثلا الان اسم کتابای گویا تخته سیاه خاصه دیگه. مثلا میتونین اسمش رو بزارین کتابای هم زیستی با زیست شناسی (خیلی رو این اسم فکر کردما :D ) . خلاصه اینکه یه شروع طوفانی به نظرم موفقیت آمیزتر از پیشرفت چندساله ست. یه اسمی براش بزارین که بین دانش آموزا همه بتونن بگن راحت. مثلا الان همه میگن کتابای خیلی سبز یا تخته سیاه . مهم تر از اون اینه که اگه اسم خاص بزارین براش تو خود کتاب فروشی ها هم راحت تر معرفی میکنن دانش آموزا و راحت تر هم پیدا میکننش .
رو این اسم ((هم زیستی )) فکر کنینا. خودمم خوشم اومد :D
به نظر من عکس اون آدم حذف شه جلدش قشنگتر میشه..هرچند طراحی اش حرفه ای هس...
پاسخ:
ممنون........
شما تهران هستین؟
پاسخ:
خیر......استان قزوین
واااااااااااااااااااااااااااای عالیه بی نظیره تکه.............

من کتاب زیست زیاد خوندم خیلی سبز  همایش  نشر الگو.................

ولی اینا در برابر چیزایی که شما نوشتین هیچی نیست واقعا دمتون گرم :)

قابل شمارو نداشت . من تازه با سایتتون آشنا شدم ولی واقعا کارتون حرف نداره . واقعا این چیزی که گفتم حقیقت جزواتتونه . بازم چیزی به ذهنم رسید میگم بهتون
میتونین مثلا جلدش رو طوری طراحی کنین که انگار کتاب زیست رو مثل لباس دارین میچلونین . منظورم اینه که چون شما کتاب رو کامل زیر و رو کردین انگار چلوندینش دیگه. همه چیش زده بیرون . به نظرم این تصویر بدک نیست
پاسخ:
دمت گرم خیلی ایده ت باحال بود روش فکر می کنیم حتما
سلام............روش بنویسید 110  و زیرش بزارید به 110 زنگ بزنید


این طرحتون جالب نیس استرس اوره شلوغه مثل این کتابای ابکی میمونه طرح اصلن حرفهای نیس
 دوست عزیز شما یه سر به موسسات دیگه بزن اون وقت فک کنم متوجه بشی!
جزوات ایشون نه تنها به روز فک کنم به ثانیه باشه!!!خیلیا هستن که سرشناسن ولی وقتی جزوشونو مطللعه میکنی میبینی دیگه فسیل شده و به تاریخ پیوسته:)
بی انصاف نباشیم آخه.من خودم الان هر آزمونی که میریم به امید زیستو80به بالا نه بلکه جرات فکر کردم به100پیدا کردم.
از ضعف بچه ها چه استفاده هایی که نمیکنید شماها ریاضیا یه جور تجربیا یه جور دیگه!ازشون میخواین درباره ی جلدت نظر بدن اونوقت آخرش همونطوری که خودت توی محصولات نوشتی همون جلدو میرنی.مسخرشون کردیا بد.!
پاسخ:
چرا انقدر عصبانی ؟ میشه بگید ما چجور استفاده ای کردیم ؟ این کتاب چاپ شده و جلدش هم همونه و قراره که در تابستان در چاپ دوم تغییراتی روی جلد انجام میشه . جلد سوم تغییر پیدا نمی کنه ولی جلد دوم رو تغییر می دیم..........این کار هم زمانبر هستش. در ضمن ما نه سر کسی رو کلاه گذاشتیم نه به کسی محصول بی کیفیت دادیم اگر اینطوری بود از همون اوایل مهر تا اواخرش هم جزوه ی دوم ، هم جزوه ی سوم و هم جزوه ی پیش دانشگاهی رو آماده کرده بودیم ولی آبکی می شد .
در مورد کلیه منظورم اون شکلی که از کتاب های پزشکی ( همونی که تو سری سوم نکات تکمیلی گذاشتین ) برداشتین رو میگم - جلد پشت کتابو چی کار میخواهید بکنید مثلا" قلب روی جلد کلیه پشت جلد البته من یه نفرم نظر بنده ممکنه گم بشه ولی حداقل 1- شکل قلب رو جلد باشه ( تصور عموم ) 2- بچه ها از شکل های کتاب درسی به وجه نمیان بلکه از شکل های کتاب های دانشگاهی مثل پزشکی که یه کتاب دایره المعارف تو پزشکی هست جون میده واسه طرح روی جلد شما که دارید واقعا" حیف نیست ازش بردارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرم شکل های کتاب درسی درخور مولفان کتاب درسی هست شما که چند سر و گردن از اونا بالاترید شکل ها باید در حد پزشکی باشد 
جان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما که دوشواری ندایم.
یه اوچولو بیشتر توضیح بدین:))))))
درود
خدا قوت
به نظرم سال دوم جلدش باید بیشتر با خون و رنگ قرمز همراه باشه بخاطر اینکه عمده مطالبش اندام هاست
سال سوم با مسایل و دی ان ای و گیاهان و یه جنین و رنگ آبی(منم با نظر دوستمون موافقم که این جلد واسه سوم مناسب تره)
چهارم هم که با ریبوزوم و شارش و آغازیان میتونه همراه باشه
طراحی بالا هم خوشکله ولی نوشته هاش میتونن خیلی بهتر باشن...
پاسخ:
دوستان از اینکه نظر می زارید خیلی خوشحالم..........قطعا نظرات تمامی شما عزیزان رو روی جلد در ویرایش کتاب در تابستان اعمال می کنیم تا به امید خدا از هر نظر کتابمون تک بشه......در مورد سوالاتتون :
نه دیگه از این خبرا نیست :D چون تعداد صفحات رفته بالا و ما قیمت رو نبردیم بالا و این یعنی خودش تخفیف
در مورد اون یکی سوالتون !! باید بگم که آره....مگه کلیه چقده ؟ اگه کبد بود می گفتیم آره نمیشه چون خیلی بزرگه و 2500 گرم وزنشه ولی کلیه ها هر کدوم طولشون 11 سانتی متر ، عرضشون 6 سانتی متر و قطرشون 3 سانتی متر هستش ینی اندازه یه گونجَیش !! کوچولو .........
موفق باشید
به نظر من واسه هر سال دبیرستان کتابای زیست1فصلای کلیدی دارن مثلا دوم فصل قلب
سوم ژنتیک(این جلدی که الان دارید واسه زیست2بهتره)
جلد رو باتوجه به این موضوعا انتخاب کنین بهتره:)
ولی اینم قشنگه...
پاسخ:
مرسی از نظرتون.......حتما روش فکر می کنیم
در مورد جلد بچه ها راست میگن شایستگی شما بالاتر از جلده به نظرم جلد باید ترکیبی از شکل های کلیه و قلب و کبد مثل همونایی که تو جزوتون هست ( برای سال دوم گفتم )
سلام تو جزوه که خبری از تست ها نبود واسه محک خوردن ما یه سری تست های چرب و چیل زیست پایه رو میگذارید
پاسخ:
سلام حتما..........نظرتون در مورد جلد ؟
بهترین راهکار همینه که آقای ارین میگن به نظرم.
اصل موضوع اینقد فوق العا دست که نیومده قبضه میکنه...
خسته  نباشید.

سلام من واقعا نمی خوام نظری بدم،به این خاطر که من ی اماتور هستم در این زمینه ولی شماکه جزوتون تکه،باااید جلد کتاباتونم تک باشه.

از قدیم نقل قول شده که: "کار رو به دست کاردان بسبارید"

حتمااا به یک شرکت طراحی بسیااار به نام و مشهور مراجعه کنید

پاسخ:
سلام شما لطف داری عزیز، تو فکرش هستم
سلام
خوبه ولی فکر میکنم میتونه عالی تر باشه.مثلا شما کتاب گربه رو در نظر بگیرید این کتای زیست هیچ ربطی به گربه نداره ولی خیلی سریع معروف شد.
شما که همه چیزتون تکه جلدتون هم باید یکه یک باشه.البته این فقط نظر من بود.
مرسی هم کلاسی.
پاسخ:
سلام مرسی از نظرتون......وخب به نظر شما چیا بهش اضافه کنیم چه منظره ای رو بکار ببریم ؟
سلام قشنگه .....امیدوارم زودتر به تیراژ زیاد برسه تا بچه ها استفاده کنن..از زحمت های که واسه ما می کشین ممنون.