.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

گپ و گفتی با فاگوزیستی ها

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۳ ب.ظ

دوستانی که سفارش داده اند لطف کنن تماس نگیرن هی!! که عاغا برای من کی پست میشه. بهتون گفتیم که از روز 5 شنبه یا شنبه شروع می کنیم به پست کردن و چون تعداد سفارشات بیش از حد بالاست بر اساس اولویت پست خواهد شد. بعد از اینکه پست کردیم به طور معمول بعد از دو یا نهایت سه روز کتاب به دستتون خواهد رسید. اطلاعات همه ی افراد هم بررسی میشه اگر کسی اطلاعاتش ناقص بود خودمون بهش اطلاع می دیم تا اطلاعات درست رو بفرسته. متاسفانه برخی از افراد تا 20 بار sms می فرستن!! یک بار فرستادید کافیه!! دیگه لازم نیست!! 

اما در مورد این کاری گه انجام دادیم بگم....

دوستان انشاء ا... که کتاب می رسه دستتون و خودتون می بینید، برای هر کتابی که خومون پرینت گرفتیم و به صورت جزوه داریم ارائه ش می دیم چیزی حدود 24 تومن تموم میشه(هزینه ی پرینت + جلد رنگی گلاسه + پنچ و صحافی پاپکو) و در واقع سودی از این کار نمی کنیم برای اینکه دیگه بیشتر از این بچه ها منتظر نمونن دست به همچین کاری زدم. پس خواهش می کنم بنده رو توی منگنه قرار ندید و ازم نخواید که برای دوم و پیش دانشگاهی هم همچین کاری کنم. بحث سر سودش نیست سر این که افراد سودجو و دزد بسیار زیادن و در کمین!! و چون ما کارهای فاگوزیست سوم رو انجام دادیم این کار رو کردیم وگرنه هیچ وقت دست به همچین کاری نمی زدیم. چند روزی برای راحتی اعصابم!! پس از 3 روز پاسخ گویی به بیش از 600 نفر!! گوشیم خاموش خواهد بود اگر سوالی دارید از طریق سایت سوالتون رو بپرسید.

راستی بچه ها حتما بخش مربطو به خدمات ویژه ی فاگوزیستی ها(ینی اونایی که کتاب فاگوزیست رو تهیه کردن و می خوننش) رو مطالعه کنید. چیزای قیشنگ قیشنگ!! داره.

دوستون دارم خیییییییییییییییییییییییییییییلی زیاد!!

۹۳/۰۵/۱۶
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۳۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** * *** *** *** **** ******* **** ******** ** **** **** *** **** * ***** * **** **** **** *** ***** ***** * **** *** ** ** *** ** ****** ****** *** ***** **** ***** ***** ***
پاسخ:
تماس بگیرید تا بگم قضیه چیه
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم که جلد2و3و4و5 حدوداً کی بفروش می رسند 
پاسخ:
لطفا به پست مربوط به فاگوزیست مراجعه کنید. موفق باشید
سلام اقای جوادی  این جزوه که برا ما فرستادید همون کتابه دیگه اما به صورت فنری ، درسته ؟ ( من جزوه ی سینمی پارسالتون رو دارم )
پاسخ:
سلام بله کتابه منتهی نکات بیشتری داره توی خیلی از فصل ها، کتاب رو با چند تا دستگاه فتوکپی پرینت گرفتیم و سیمی شده هستش. موفق باشید
'گفتید گربه ادیت شده یعنی تستاش با جمله های طولانی هستن ؟؟؟!!!
ای کاش دوییوم هم زودتر بیاد بدون فاگو درس خوندن یاپیشمئی :)
با تشکر

میدونم سرتون شلوغه و بخش پرسش و پاسخ بزودی راه اندازی میشه
 ولی این تست رفته رو اصابم :
تست 1738 گاج
گاهی ممکن است در یک فرد بالغ در یک یا تعدادی از اجزای دستگاه ایمنی نقصی بروز کند،مانند
1-ابتلا به مالتیپل اسکلروزیس و هپاتیت
2-نداشتن مادرزادی تیموس و ابتلا به آسم
3-نداشتن مادر زادی تیموس و اتلا به ایدز
4ابتلا به مالتیپل اسکلروزیس و ایدز 
به نظزم ج باید 3 باشه ولی شده 4چرا مگر نقص ایمنی همون نشانگان نقص ایمنی ذاتی (نداشتن تیموس) و اکتسابی ( ایدز )نیست
یعنی یه فرد حالا تیموس نداشته باشه بالغ نیست!!!!؟؟!!؟؟! و کلمه بالغ موجود در سوال گزینه 3 رو اشتباه میکنه ؟؟؟؟ (شوخی: اگه تیموس هم نداشته باشه خیلی چیزای بدرد بخور پایین داره که بالغ بودنشو ثابت میکنه!!!) 
 مرسی 
پاسخ:
داداش بزار بخش پرسش و پاسخ اوکی؟ بله گربه خوب شده وضعیتش
با سلام 
بالاخره ما هم کتاب واسه هم پست شد
 فقط یه سوال نوشتید ماکافات(مکافات) - اردبیل من بیله سوارم از شهرستانای اردبیل اشتباه نشه !!!!!!


پاسخ:
نه عزیز من خودم چند بار بیله سوار اومدم اونجارو مث کف دستم می شناسم :)) اشتباه تایپی بود مکافات نوشتیم
سلام استاد خسته نباشید
ببخشید یه سوال من از رتبه های برتر امسال که پرسیدم می گفتن ما تانک رو میزدیم !! همون تخته سیاه منظور ، حتی یکیشون میگفت من آبی رو بیشتر کار کردم و اگثریت روی تانک اتفاق نظر داشتن ، از طرفی شما میگید گاج بهترینه ، منم میدونم در توانم نیست که بخوام هر دوتا کتابو تموم کنم و مرور کنم اونم تو درسی مثه زیست که درصدام تعریفی نداره !!
میخواستم بگم تانک قابل مقایسه با گاج نیست ؟ اخه فک کنم ویرایشم شده
پاسخ:
جناب اون موقع تانک بهترین بود اما الان نه که!! در ضمن اون دوستان از سرناچاری می خوندن چون واقعا کتاب تست دیگه ای توی بازار نبود. به ما اعتماد کنید. 
ساعت 17 اینجا ایران است !
پاسخ:
شرمنده، اینترنت قطع شده بود الانی اسامی رو اعلام می کنیم.
سلام 
خواهشا راجع به مرور زیست کمی توضیح دهید 
روش من : کتاب درسی  جزوه عمارلو + فاگو + خیلی سبز + گاج + گربه (دوم و سوم) + همگامان(فقط دوم دارم) + تصویری + اشتباهات متداول + بعضی فصل ها مفهومی قلم چی = یه جزوه خلاصه نکات 10 20 !!! صفحه ای که خودم مینویسم
در نهایت مرور اون جزوه 
آیا گربه جامع و الگو هر سه سال و همگامان سوم پیش و قلم چی پایه و پیش و تانکی و مبتکران ( تا حالا ندیدم!!!) رو بخرم بهتره؟؟؟/ یا اینا کافی هستن یا زیادن اصلن
کارم ایراد هایی داره یا نه بسیار ممنون اگه کامل ج بدید خیلی ممنون دیر بشه هم عب نداره فقط کامل هر وقت حال داشتین مرسی

پاسخ:
اشتباه می کنید!! دوست عزیز روش مطالعه ی زیست باید اینجوری باشه :
کتاب درسی واو به واو
مطالعه ی منبع آموزشی ////////باید فقط از یک منبه آموزشی استفاده شود مثلا یا عمارلو یا فاگو یا خیلی سبز و نه هر سه!!
تست از روی میکروگاج یا نشر الگو یا گربه(چون ادیت شده خیلی خوب شده) 
مرور از روی کتاب درسی + وارد کردن نکات مفهومی، ترکیبی و مقایسه ای به کتاب درسی
مرور های چند روز یک بار!!
به همین سادگی!!
اگر هم می خواید خیلی کارتون درست باشه سوالات ازمون های آزمایشی رو هم حل کنید. یه نیم نگاهی هم به کتابهای کانون داشته باشید منظور کتاب آبیش هستش. وسلام
سلام دکتر این کتابتون فروش یعدیش کی هست؟ منم میخام بخرم.... بعد نوشتنین به صورت کاغذی چیه؟؟؟؟

دکتر ااز کتابایی که میفرستین واسه بچه ها یه عکس یگیرین بزارین دقیقا ببنیم جزوه سیمی یعنی چی ؟؟؟

من جامع گاج نقره ای رو دارم واسه تست بنظرتون الگو هم بگیرم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام چشم حتما، گاج نقره ای بهتره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
آقا خواهشا یکی جزوه های قدیمی آقای جوادی رو به من ایمیل کنه
من همزمان هر سه پایه رو می خونم
*** ****** **** ***** *** ** ***** ****
***** **** ***** ***** **** ** ** *** ***** ***** ***
*** **** ** ** ** ** ******
***** ** *** *******
****************************

پاسخ:
سلام دوست عزیز همچین امکانی وجود نداره متاسفیم
سلام......کتاب ها واسه همه فرستاده شده....امروز هر چی انتظار کشیدم خبری نشد.؟؟//

پاسخ:
سلام برای شما پست شده کمی صبر باید کرد رفیق!!
سلام، سری جدیدِ فاگوزیست ، کی چاپ میشه ؟

فاگوزیست رو بخونیم ، کتاب لازم نیست ؟
پاسخ:
سلام از هفته ی دیگه. نه فقط کتاب درسی + فاگوزیست + کتاب تست میکرو گاج یا نشر الگو
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۸ منم آقای جوادیم!!!
با سلام نظر راجع به افراد سود جو که میگن آقای جوادی هستن:
شعر دزد شنیده بودیم شاعر دزد نه !!! شما هم آغ رضا در اقدامی داهیانه و حاذقانه !!! با انتشار عکس کپی برابر اصل آقای جوادی باعث تنویر افکار عمومی شدید    مرسی !!!
جدا از شوخی ببین به کجا ها رسیدیم یارو خجالت نمیکشه جزوه ها می دزده  هیچ خودش رو جای یکی دیگه جا میزنه ، ملت بدبختم چیکار کنن چاره ندارن میگن آقا فردینو تو آسمون میگشتیم زمین پیدا کردیم ...

پاسخ:
دقیقا!! همین جمله رو آقای جموادی هم گفتن منتهی اینطوری « شعر دزد دیده بودیم اما شاعر دزد نه » . در سال گذشته متاسفانه افراد بسیاری هم از اعتبار ایشون(بابت جزوات و...) و هم از اسم ایشون سوء استفاده های زیادی کردند، مثلا در بعضی شهرها می گفتن که آقای جوادی قراره همایش بزاره و خلاصه کلاس هاشون رو پر می کردن. 
اقا دکتر ترو خدا به منم یه راهنایی بده من باس چیکار کنم؟؟من یه تیکه از جزوه هاتونو به صورت پی دی اف داشتم عاشقش شدم حالا باس چیکار کنم تا جزوه هاتونو کامل دریافت کنم قیمتشون سنگینه یا نه بگین بهم.....
پاسخ:
سلام یک هفته صبر کنید. موفق باشید
با سلام خسته نابشید
با این حساب شما تا 1 مهر مهر دوم و پیش 1 رو میدید دیگه؟؟!!!
پاسخ:
بله قطعا، پیش 1 نوشته شده فرستادیم برای تایپ و بعدش ویراستاری و صفحه آرایی و بعدش انشاء ا... کارهای چاپ. قطعا می رسه. دذوم هم که از قبل آماده هستش. موفق باشید
agha toro khoda 15eshahrivar kheili dire nemishe zoodtar?
?
پاسخ:
انشاء ا... که زودتر بشه ما از خدامونه  رفیق
salam key mishe dobare sefaresh bedim?chejuri sefaresh bedim?lotfan javab bedin
پاسخ:
سلام هفته ی دیگه
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۵ مجید رشتبری
سلام،این کتاب برسه به دستم،روزی 50صفحه می خونم،از بس دوستش دارم،
پاسخ:
ما مخلصیم.
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۷ حامد بهرامی
س.دکتر جان برای من فرستادید؟
پاسخ:
سلام آقای بهرامی تعداد بچه ها بالاست برای بیشتر افراد فرستادیم و فقط تعداد معدودی موندن با یکسری افراد که آدرسشون ناقص بوده و باهاشون خودمون تماس می گیریم.
سلام .ایا کتابایی رو هم رزو پنج شنبه فرستادید؟
پاسخ:
خیر متاسفانه نتونستیم چون تعداد سفارشات بالا بود و فراهم کردن شرایط پست برای این حجم بالا کمی زمان بر بود. البته برای تعداد معدودی از افراد رو فرستادیم
درود، اقا چند ساعت دیگه میشه دوشنبه! کتابا رو فرستادین ایا؟
پاسخ:
سلام بله اطلاع داریم :)) برای بیشتر بچه ها فرستاده شده، بقیه هم طی فردا و پس فردا ارسال میشه. ارسال ها بر اساس اولویت هستش. سفارش ها بیش از حد انتظار بوده ها و نمی شه همه رو یک روزه ارسال کرد. فقط نوشتن آدرس ها 1 روز و نیم طول کشید :))
سلام. خداقوت..... عاغااااااااااااااا این فاگوزیست کی میرسه ؟!
پاسخ:
سلام انشاء ا... طی روزهای آتی....
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۹ علی قوام زاده
سلام
لطفا اگه میشه اسامی یا قسمتی از شماره کسانی که در اولویت برای چاپ بعدی هستن رو تو سایت بذارین.
ممنون
پاسخ:
سلام آقا نگران نباشید!! یکی دو روز این اونور که چیزی نمی شه. ما بیایم 600 تا شماره یا اسم بنویسیم یک روز طول می کشه :))
سلام!فروش کتاب زیست1 فاگوزیست از کی شروع میشه؟؟؟ راستی کتاب رو پست کردید؟؟ خیلی ممنون
پاسخ:
سلام برای بیشتر افراد پست شده. باقی هم طی روزهای آتی پست می شه. اطلاع می دیم از کی شروع میشه. موفق باشید
سلام دکتر
دکتر من کنکوریم برای خرید کتابتون میتونم فردا پرداخت کنم ؟

در اینصورت شما کی کتاب رو پست خواهید کرد؟
پاسخ:
سلام هفته ی دیگه فروش شروع میشه
سلام استاد گرامی ،من امروز با سایت شما اشنا شدم،دخترم امسال کنکوری است و من میخواهم برای خرید این کتاب ثبت نام کنم،از ابادان هستم،لطفا مرا راهنمایی کنید.همیشه موفق وسلامت باشید
پاسخ:
سلام انشاء ا... از هفته ی دیگه....
سلام
آقای جوادی توی کتاب نوشته شده اثر و عملکرد هورمون ها معمولا نسبت به انتقال دهنده های عصبی کندتر و طولانی تره
پس طبق جمله ی کتاب میشه گفت که اثرات ترشح بعضی از هورمون میتونه سریع باشه حالا سوالم اینه که کدوم هورمون ها هستن که سریع تاثیرشون رو میذارن و چه بخشی از فعالیت های بدن رو تنظیم می کنن ؟
پاسخ:
این که کدوم هاشون نمی شه از کتاب فهمید. اما جهت اطلاع شما:
هورمون هایی که نیاز به واکنش سریع دارن سریعا اثر خودشون رو می زارن برای مثال هورمون های ستیز و گریز!!
یا هورمون هایی وجود دارند که به داخل خون ترشح نمی شوند و مستیما روی سلول های هدف خودشون اثر می زارن یعنی سلول های هدفشون بغل دستشون قرار داره. این هورمون ها هم اثرشون سریع هستش. موفق باشید
با سلام
چند سوال دارم
1-آیا میشه کتاب رو به صورت پی دی اف خرید و اگه میشه هنوز فرصت هست و آیا پی دی اف شکل ها رنگی است؟و چگونه می توان آن را دانلود کرد؟
2-آیا دیگر کتاب چاپ نمی شود؟چون من عجله ای برای خرید آن ندارم
پاسخ:
سلام خیر
چرا چاپ میشه 
سلام. می خواستم بدونم سفارش من ثبت شده و ارسال خواهد شد؟

ممنون برای زحماتتون!
پاسخ:
سلام بله
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۹ امیر ارسلان ممنون
خدایی ایول داری
یه سوال:|
همه این اسا رو یه گوشی میاد؟:|
گوشی من بود می سوخن:|
پاسخ:
:)) بله همش رو یه گوشی!!
آقای جوادی یعنی میشه همه نکاتی که از طریق رفتن به کلاس بدست آورد رو در این کتاب داشته باشیم ؟ :(
پاسخ:
دوست عزیز من بدون هیچ گونه کم کاری هر چیزی که بلد بودم و تا جایی که جا داشت(یعنی بیشتر از اینها هم می شه ولی حجم کتاب اجازه نمی ده) در این کتاب نوشتم تا این حد که خیلی از دبیران معروف در شهرهای مختلف که در تیزهوشان تدریس می کنند این کتاب رو تهیه کردن. حتی چند تا از مولفین کتاب های زیست شناسی کمک آموزشی!! که اسم بردن ازشون کار خوبی نیست.
salam. in khadamate fagozisti ha  koja  hast
?????????

پاسخ:
سلام به زودی راه اندازی می شه . موفق باشید
منم خیلی دوست دارم دکتر
خیلی گلی
پاسخ:
ما بیشترررررررررررررررررررررررررررررر