.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

یک ماه نیستم

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ


سلام به روی ماهتون

بچه ها سریع میرم سر اصل مطلب. مثل همیشه بدقولی های من تمومی نداره و واقعا خودمم شرمدنتونم. نمی دونم چه حکمتیه که کل زندگی من با مشکلات آمیخته شده اما من همچنان دارم با تک تکشون می جنگم. یه سری مشکلات برام پیش اومده که خیلی ذهنمو درگیر کرده از یه طرف امتحانات خودم هم شروع شده و کوچکترین غفلت می تونه 6 ماه من رو عقب بندازه. به قدری بهم فشار اومده که تصمیم گرفتم بعد از تموم شدن ترمم،  6 ماه از دانشگاه مرخصی بگیرم و استراحت کنم واقعا دیگه کشش این همه استرس و مشغله رو ندارم. فک کنم به همتون اس ام اس اومد که چاپ کتاب به تاخیر افتاده. اجازه بدین این امتحانات من تموم بشه در خدمتون هستم. خواهشا انقدر به من زنگ نزنید انقدر اس ام اس ندین . یک سری دانش آموزان توی وایبر به من پیام می دن. در یک لحظه 80 نفر به من پیام دادن! خوب شما جای من باشید جواب می دین؟ اصلن می رسین جواب بدین؟ وایبر مثلا تفریحات منه! دیگه اونجا هم ول کن نیستین :)))) در مورد این انمیشن ها هم خیلی از دبیران عزیز ازم سوال کرده بودن باید بگم که بله خیلی از مباحث مهم رو دارم به خصوص در مورد چزخه های کربس و فتوسنتز! که فوق العاده س. بعد از امتحاناتم رو سایت قرار می دم. بچه ها من تا یک ماه نیستم :)))) بعد یک ماه انشاء ا... که با دستای پر بیام. به احتمال زیاد دیگه خودم نتونم پست بزارم اما یکی از دوستانم لطف کردش و قبول کرد که هر از چند گاهی مطلب بزاره براتون تا حوصله تون سر نره. خدایی من نباشم حوصله تون سر میره ها :))))) دعا کنید برام امتحاناتی سخت در انتظار من است :))))) یه سری از معلمین عزیز برای سال سومی ها می گن که تو چه تاریخی می تونن 5 جلد( دوم سوم پیش 1 پیش 2 گیاهی) رو تهیه کنن. باید بگم که شما تا اسفند می تونید تمامی این کتابها رو توی بازار پیدا کنید. گیاهی ش رو حتمن رنگی چاپ می کنیم. برای دبیران عزیز که به صورت عمده واسه کلاسهاشون تهیه می کنن تخفیف 30 درصدی! داریم.  در مورد آزمون هم نگران نباشید سوالاتش رو طرح کردم و حتمن برگزار میشه. چند روز قبل آزمون به همه ی اون افرادی که شرکت کردن sms داده میشه و رمز عبور و نام کاربری براشون ارسال میشه.  راستی بچه ها سعی می کنم فایل های مشاوره ای دکتر آزمندیان رو هم می دم به دوست عزیزم تا براتون بزاره رو سایت حتی فایل های مشاوره ای مربوط به تند خوانی هم براتون دارم که خیلی خوبه. از یکی دو روز آینده هم اصلاحیات هم اس ام اس میشه. چون خیلی کمه. موفق باشید دوستون دارم خیلی زیاد.

توجه!! توجه!!

به مدت یک ماه کسی تماس نگیره خواهش می کنم :( خیلی گلید :))

۹۳/۱۰/۱۵